دکتر سید علی المدرسی معاون دانشجویی دانشگاه آزا د اسلامی یزد در این رابطه  گفت : مسابقات کشوری ژیمناستیک به میزبانی واحد یزد در سالن ورزشی گلستان ویژه برادران از تاریخ 15 الی 17 اسفند برگزار و ویژه خواهران در روزهای 18 الی 20 اسفند در حال برگزاری می باشد.
معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد ادامه  داد: دکتر فرهاد دانشجو ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به این مناسبت پیامی را به ورزشکاران و دست اندرکاران برگزاری این مسابقات ارسال نمود که در پایان برگزاری مسابقات برادران قرائت شدو  بسیار مورد توجه ورزشکاران و برگزار کنندگان مسابقات قرار گرفت .
دکتر المدرسی گفت :ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در پیام خود عنوان کرد ، سپاس بی کران خداوند بلنـد مرتبه را که پیامبر عظیم الشّان اسلام را برای راهنمایی و هدایت انسان ها برگزید و درود و سلام به روح بلند و ملکوتی حضرت امام راحل (ره) و ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی و با آرزوی توفیق و سعادت و سلامت مقام عظمای ولایت، خداوند متعال را شاکریم که یکی از رسالت های اصلی دانشگاهها را فراهم نمودن بستر لازم برای تربیت نوجوانان و جوانان میهن اسلامی مان قرار داده است.
دکتر فرهاد دانشجو در ادامه پیام خود گفت : از آنجا که ورزش یک عامل بسیار تاثیرگذار در تربیت روح و جسم جوانان و شکوفایی استعدادها و رشد و با لندگی نسل جوان است، توجه مضاعف به تربیت بدنی و ورزش جوانان و دانشجویان حائز اهمیت می باشد.
وی   افزود : در صورتی که در برنامه های کلان، ورزش و تندرستی و نشاط و شادابی دانشجویان به عنوان یکی از سرفصل های اصلی در نظر گرفته شود و برنامه ریزان و مسئولان ، نگاهی علمی ، جامع و هدفمند به مقوله ورزش داشته بـاشند، بـی تردید در پیشبرد برنامه هـای آمـوزشی و تحقق اهداف متعـالی آموزش عالی تأثیر گذار خواهد بود.
نامبرده ادامه داد : هم اکنون که مسابقات کشوری ژیمناستیک برادران و خواهران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد یزد برگزار گردید، ضمن تبریک صمیمانه به برگزیدگان این رقابت ها ، یادآور می شوم که می بایست در همه زمینه ها، آموزه های دینی و اسلامی را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم تا علاوه بر فتح سکوهای قهرمانی، همه تلاش خود را در راه حفظ ارزشهای اسلامی و پیشرفت و تعالی میهن اسلامی مان بکار بندیم.
فرهاد دانشجو در پایان گفت :در خاتمـه ضمن تشکـر از بـرگزار کنندگان و دست انـدرکاران و داوران این مسابقات و همه ورزشکاران عزیز شرکت کننده در این رقابت ها، توصیه می نمایـم که هـدف اصلی مسابقات ورزشی را ایجاد فضای سالم فرهنگی و استحکام پیوندهای مودّت و دوستی و تمرکز بر رقابت های جوانمردانه قرار دهید و میدان رقابت را به عرصه رفاقت و همدلی نزدیک تر کنید، توفیق همگان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند متعال خواهانم.
لازم به ذکر است در ادامه قرائت این پیام از نفرات اول تا سوم وزنهای و رشته های مختلف تجلیل  شد .
 
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا